Monday, May 25

PAN-turné, del 2

Her kommer noen flere bilder fra turnéen!
Vi har gjort oss ferdig med Øst- og Vestlandet, og nå er det Trøndelag og Nordland som står igjen før vi er ferdige for godt. Kun 10 forestillinger igjen nå...

Vi har hatt strålende vær nesten hele tiden, og Norge har virkelig vist seg fra sin beste side.


På Maihaugen på Lillehammer

En and på Maihaugen

Norge er vakkert.

Bremuseet til Sverre Fehn. De tre mennene våre i forgrunnen; Per, Sverre og John Sigurd.

Maria og Maria. Jostedalsbreen i bakgrunnen.

Vi venter på ferga til Volda.

Maria og Per nyter sola og reker på brygga i Ålesund.

16.mai-kamp: Ålesund - Lyn, 2 - 0. Det var meg og gutta: Per og Stein-Gunnar (sjåfør)

17.mai i Ålesund. Reidar på besøk!

17.mai-lunsj hos en veldig hyggelig teaterinteressert dame i Ålesund,
som inviterte oss alle hjem til seg!

Solnedgang og is i Ålesund

Molde

Reidar og Sverre utenfor hotellet på Oppdal.

Trondheim

Røros


2 Comments:

At 7:05 pm, Anonymous Thea said...

Ser veldig hyggelig ut;)

 
At 5:50 am, Anonymous Ina said...

Nææ du må ha Norges fineste arbeidsplass!

 

Post a Comment

<< Home