PAN-turné, del 2
Her kommer noen flere bilder fra turnéen!
Vi har gjort oss ferdig med Øst- og Vestlandet, og nå er det Trøndelag og Nordland som står igjen før vi er ferdige for godt. Kun 10 forestillinger igjen nå...
Vi har hatt strålende vær nesten hele tiden, og Norge har virkelig vist seg fra sin beste side.
Norge er vakkert.
Bremuseet til Sverre Fehn. De tre mennene våre i forgrunnen; Per, Sverre og John Sigurd.
17.mai-lunsj hos en veldig hyggelig teaterinteressert dame i Ålesund,som inviterte oss alle hjem til seg!















2 Comments:
Ser veldig hyggelig ut;)
Nææ du må ha Norges fineste arbeidsplass!
Post a Comment
<< Home