Wednesday, November 12

Jeg vil også gjerne ha sagt:

At kaken ble veldig god!

Sjokoladekake med sjokoladekrem og skogsbær i midten, og sjokoladeglasur på toppen! Mmmm...

Og den ble kjempestor, så nå har vi fryseren full av kake. Og reinsdyrkjøtt.

1 Comments:

At 11:54 am, Anonymous Anonymous said...

Mmm... Hørtes godt ut begge deler!
Men spesielt den sjokoladekaken!
Jeg er så stolt av deg!

Aldri mer pose...Når du har fått litt mer erfaring syntes jeg vi skal ha en liten kokkekamp, lager middag hver Onsdag, så du kan få litt motstand! + Heimkunnskap hver Fredag på skolen.


Ser fram til det!

Stor klem Thea<33

 

Post a Comment

<< Home