Saturday, May 10

Vår? Særlig...

Ser at jeg skrev i forrige blog at "når våren først kommer her oppe, så kommer den skikkelig". Det er bare tull! Greit nok at det blir lyst og fint ute (nå er det allerede lysere enn det er midt på sommeren i Moss), men det er ingen garanti for at sola og vårværet blir så lenge om gangen.

Poenget er: Jeg vil ikke høre / lese / se noe mer om det fantastiske vårværet sørpå, om 20 grader, t-skjorte og utepils.

Her snør det.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home