Fortsatt på tur!
På lørdag gjorde vi oss ferdig med Finnmark og fløy hjem til Tromsø, hvor vi hadde et par deilige dager fri! Men nå er vi på veien igjen og skal bruke en uke til på å turnere Troms.
Startet på tirsdag med snøvær, full storm og stengte rullebaner, så i stedet for å fly måtte vi ta bussen til Skjervøy. Men vi kom da frem tilslutt, etter to fergeturer og ca 7 ekstra timer reisetid...
I går var vi på Nordreisa og i dag er vi i "militærland", Bardufoss. Dagene går med til mye av det samme. Reise, rigge, spise, spille forestilling, spise litt til og så sove igjen. Så det er dessverre ikke så veldig mye spennende å fortelle. Jeg er fortsatt kjempefasinert av landskapet her oppe, og nå begynner det å bli litt lysere også! Så kameraet knipser nesten uten stopp på bilturene våre!







1 Comments:
har du det nest nederste bildet i høyere oppløsning? kan du i så fall sende meg det? synes det var så fiiiint:)
Post a Comment
<< Home