Tuesday, January 8

Da kom vinteren!

Og veldig kjapt også!

Jeg gikk hjemover (litt for sent) i natt og da var det ikke noe snø, men når jeg gikk ut igjen i dag morges var det allerede 20 cm på bakken! Og det snødde som bare det! Jeg så ut som en snømann når jeg kom frem til teatret, helt hvit fra topp til tå.

Og det har fortsatt å snø i hele dag, så nå er det sikkert enda mer! Godt at jeg kjøpte meg varme, gode, vanntette vinterstøvler i forrige uke, for jeg må nok vasse i snø opp til knærne på vei hjem igjen!

2 Comments:

At 5:54 pm, Anonymous Anonymous said...

Kos deg med snø og nordlys!! Her er snøen nærmest borte igjen; slaps og regn og vått,vått, vått.....

"Hjemmefronten"

 
At 10:20 pm, Anonymous Anonymous said...

Ja!, kos deg med snø, her er det bare vann og slaps som sagt!:(

Mamma sa at du hadde spørt om blodprøven min og da må jeg jo si at den var fin, måtte ta to stykker fordi den første ble feil.

Så fint ut i Tromsø, med nordlyset og greier!

Stooor klem Thea;)

 

Post a Comment

<< Home