Ålesund er utrolig flott!
Jeg har nå hatt 3 utrolig flotte dager i Ålesund! Det er så vakkert her oppe! Og så er folk så hyggelige!
Har som vanlig måttet tilbringe litt for mye tid inne på teateret, så jeg har ikke hatt tid til å være så veldig mye turist. Men i går gikk jeg de 418 trappetrinnene opp til Fjellstua og så på utsikten:
Og så gikk jeg meg en tur inne i byen:
Ellers har vi utnyttet Ålesunds uteliv for det det er verdt, tror jeg. Etter to kvelder ute på rad med Terje og hans hardbarka sunnmøringsvenner var jeg i går helt utslitt. Men da fikk jeg beskjed om at: "Ka? Det e jo i dag me ska ut!" De mente at torsdagen og fredagen kun var oppvarming. Fryktelig lang oppvarming, spør du meg. I hvertfall når den varer til klokka fem om morgenen...
Så nå blir det godt å slappe av i Moss et par dager. Tror det blir noen lange dager med kaffe og bok på Mors...


1 Comments:
Og jeg som trodde vi hadde trent deg godt opp i sommer til å tåle dette? Men vi skal ta godt vare på deg her i Moss, vi!
Post a Comment
<< Home