Tid for hotellfrokost og stor, myk seng!
Da er jeg ute på veien igjen! Endelig får jeg lov til å ligge på tvers i senga, ikke re opp etter meg, velge mellom 100-vis av forskjellige pålegg til frokost, se på TV i senga og bare slappe av! Jeg er på turné igjen!!! Jippi!
Ikke så lang turné da. "Mitt liv som Terje" med Terje Sporsem skal spille forestillinger i Ålesund i helgen, og jeg har fått være med! Kjørte opp i går (jeg fikk kjøre kjempestor varebil!), rigget litt i går kveld, og i dag skal vi sette lys og lyd før det er klart for forestilling i kveld og i morgen kveld.
Ålesund er vakkert. Har sjøutsikt fra senga (hvor jeg sitter nå), solen skinner, det er båter på fjorden, snødekte topper i bakgrunnen. Jeg skal ta noen bilder etterhvert, men nå må jeg komme meg på teateret!


1 Comments:
Lykke til med forestilling i Ålesund, skulle gjerne sett den en gang til!!
Høres vel fortjent ut med litt luxus, men...er ikke sikker på om du pleier å re opp senga di'....
nyt tilværelsen uansett....
Mamma.
Post a Comment
<< Home