Oppsummering av sommeren (i bilder)
Jeg har vært skikkelig dårlig på å ta bilder i sommer, men her er noen bilder jeg fant på telefonen min når jeg tittet gjennom den her om dagen. Blandet med noen bilder fra Mosse-avisene føler jeg at dette er en god oppsummering av sommeren:
"Mitt liv som Terje" med Terje Sporsem - årets sommershow på Parkteatret!



2 ukers "ferie" i London. Ben i Florida, jeg på fest med Ane og Jonas!


Utendørsforestilling av Peter Pan i Kensington Gardens. Jeg var kun tilskuer, men våre fremtidige romkamerater Kev og John stod på scenen! John som Peter Pan og Kev som bl.a. den litt dumme piraten Smee.




Quiz på Mikrobryggeriet - et gjengangstema denne sommeren!

Og sene nachspiel etterpå - et annet gjengangstema. Her på båttur i morgentimene.




Ben er litt gretten over å ha sett meg veldig lite denne sommeren...




1 Comments:
Moro med bilder og spesielt når jeg har vært deltaker på flere av gjengangerne. Hmmm. kanskje vi kunne fornyet skuespillet...? Lørdag er det sommerquiz-avslutning og selvfølgelig skal vi forsvare teamets ære. (Må bare få med noen som kan holde konsentrasjonen ut i 2.omgang...) SKÅL!
Post a Comment
<< Home