Sunday, May 13

Tilbake i Liverpool - endelig!!!

Ja, det er deilig å være tilbake i nord! Liverpool har ikke forandret seg så mye; det regner fortsatt...

I går så jeg Dyvekes avslutningskonsert på LIPA. Jeg satt i salen som en stolt mamma, med kameraet parat og en tåre i øyekroken. Og hun var så flink!!!




Så nå venter jeg bare på at hun skal bli superstjerne eller noe sånn. Dere kan høre EP'en hennes her og dere bør ta dere tid til å høre i alle fall litt! Dere som ikke har hørt henne siden APPLAUS-årene vil bli overrasket, tror jeg. Jeg ble overrasket selv - hun har fått en skikkelig bra stemme!

Ellers har jeg veldig lite planer for disse dagene. Jeg er på ferie og koser meg litt på egenhånd for en gangs skyld. Det har vært veldig mye folk overalt i det siste. Så akkurat nå har jeg funnet meg en koselig pub med internettilgang og her tenkte jeg at jeg skulle sitte en stund. I kveld skal jeg på kino med Dyveke og Mike for å se 28 Weeks Later (oppfølgeren til 28 Days Later som jeg så for første gang i morges på DVD). I morgen skal Dyveke og jeg drikke vin, det er mandagstradisjonen vår fra Liverpool, og på tirsdag skal jeg ut og drikke øl og spise indisk med noen techie-venner. Og det er i grunnen det.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home