Besøk (igjen...) (Kan noen komme på en god tittel til alle postene jeg poster etter at jeg har hatt besøk, for "Besøk" er utrolig uorginalt?)
Dyveke har vært på besøk sammen med to av sine klassevenninner, Benedikte og Kjersti, i forbindelse med deres London Showcase (en mini-forestilling hvor de viser seg frem for agenter og håper å få napp...):
Dyveke har vært på besøk en gang til, denne gangen i forbindelse med et møte med en agent som nappet etter showcasen. Da dro vi på pub med Jonas for å feire:
Ola og Thea har vært på besøk for å hilse på Olas gamle klassekamerater (og litt for å hilse på oss):


1 Comments:
Hei Tine!
Nå har vi sent en liten påske overaskelse i posten til deg og Ben, gled dere.
Skal på hytta i morgen. (30/3-2007)
Gleder oss, Martin, Christine, Aud og Thomas kommer opp på mandag eller tirsdag.
Klem Thea
God påske fra oss alle!!!
Post a Comment
<< Home