Friday, March 23

Huff, nå skjer det altfor mye!

Neida, jeg skal vel ikke klage over det. Men det blir dårlig med oppdateringer på bloggen om dagen!

En god nyhet:
Jeg har fått ny jobb! Den første uka i mai skal jeg til Bucuresti i Romania for å delta på en internasjonal teaterfestival. Og internasjonale skal vi være: Jeg reiser ned med en engelsk produksjon av 'Hedda Gabler' regissert av en tysker! Tror det blir veldig morsomt! I tillegg til 'Hedda Gabler' skal vi sette opp en nyskrevet oppfølger - det kan jo bli veldig interessant... Så det betyr at det blir lite restaurantjobbing på meg fremover og mye teaterjobbing! For i tillegg til dette begynner jeg om noen uker med en forestilling som heter 'Streetlights and Shadows' med de samme folka som jeg jobbet med på 'Rural' i februar.

Her er en liten oppsummering av mine planer den neste måneden for dere som ønsker å ha litt oversikt (Mamma, denne kan du printe ut og henge opp på veggen):
  • Frem til 1. april: Restaurantjobbing på dagtid, forestillinger av 'Going Potty' i Hampstead på kvelden.
  • Fra 1. til 10. april: Prøver for 'Streetlights and Shadows' på dagtid, restaurantjobbing på kvelden.
  • Fra 11. til 29. april: Prøver for 'Hedda Gabler' + oppfølger på dagtid, forestillinger av 'Streetlights and Shadows' på kveldstid.
  • 1. til 8. mai: Prøver og forestillinger av 'Hedda Gabler' + oppfølger i Bucuresti.
Så hvis noen har lyst til å få tak i meg i løpet av de nærmeste månedene anbefaler jeg denne taktikken:
  • Frem til 1. april: Ring mellom kl. 15.15 og 17.00 (man. - fre.), mellom kl. 16.15 og 17.00 (lør.) og før kl. 14.00 (søn.) (men ikke for tidlig, for da sover jeg). Og ikke mandag 26., da er jeg opptatt hele dagen.
  • Fra 1. april til 1. mai: Ring etter kl. 22.00 (man. - lør.) (men ikke for sent, for da sover jeg) eller før kl. 14.00 (søn.).
  • Fra 1. til 8. mai: Ikke ring.
Jeg vil legge vekt på at dere ikke er garantert å få tak i meg på noen av de overnevnte tidspunktene da jeg det er stor sjanse for at jeg tilbringer denne tiden på Londons undergrunnsbane.

Det smarteste er nok å sende en email.

3 Comments:

At 7:23 pm, Anonymous Anonymous said...

Gratulerer med jobb(er). Du bør rette bloggen din hvor det står at du er arbeidsløs.,..!

Videre bør du vel ha en engelsk språklig versjon (?).

Hils Ben.

P.

 
At 6:12 pm, Blogger Tine said...

Oops, det hadde jeg ikke lagt merke til. Skal endre det snarest!

T.

 
At 6:39 pm, Anonymous Anonymous said...

"Den første uka i mai skal jeg til Bucuresti i Romania for å delta på en internasjonal taterfestival."

Godt du har litt å drive med!
B.

 

Post a Comment

<< Home