Thursday, March 8

Ny forestilling, nye muligheter!

I morgen er det premiere på den forestillingen jeg jobber med om dagen, "Going Potty", på New End Theatre i Hampstead.
Det er en komedie om en tre-barnsmor som låser seg inne i garderoben sin for å få en dag fri mens mann og barn står på utsiden og maser. Der er veldig morsomt!
Jeg har ansvar for rekvisitter og sceneskifter, og trives med det! Ikke så mye ansvar denne gangen - slipper unna lys og lyd... Men det er nok rekvisitter å holde styr på, mannen i stykket har nemlig (til sin kones fortvilelse) 75 skjorter! Nå skal det sies at hun har minst like mange par sko...
Det er et koselig lite teater og Hampstead er vel også et av Londons hyggeligste områder. Det ligger rett nord for Camden (3 stopp på t-banen) men har en helt annen følelse. Når man kommer til Hampstead får man følelsen av å ha kommet til en liten landsby. Og Hampstead Heath (et svært parkområde) er et av Londons mest populære steder en søndag formiddag. Så jeg håper på fint vær fremover!


Link til:

2 Comments:

At 3:45 pm, Anonymous Anonymous said...

Dette stykket skulle jeg gjerne ha sett - har en følelese av at jeg kunne kjent meg igjen!???

Lykke til!

Mamma.

 
At 9:07 pm, Blogger Cathrine said...

Nytt stykke?
Ikke si jeg må til London IGJEN!?

 

Post a Comment

<< Home