I natt snødde det i London.
Og det har visstnok skapt kaos. 2 cm snø og engelskmennene får panikk!
Jeg lagde én snøball på vei til jobb i morges, men det var det. Så fort klokka hadde passert ni var all snøen borte...
I natt skal det snø enda mer, sies det. Så i morgen står nok England stille.


0 Comments:
Post a Comment
<< Home