Thursday, December 21

Hvis noen får litt forsinkede julekort...

... så er det ikke bare min feil.

Greit nok, jeg var litt sent ute. Men da jeg endelig kom meg til postkontoret var det stengt fordi en kunde hadde bæsjet på gulvet. Helt sant.

England slutter aldri å overraske...

1 Comments:

At 5:42 pm, Anonymous Anonymous said...

Heihei;)

Julekortet er mottatt i dag:D-takker og bukker.
Julekort fra oss håper vi er på vei, men er litt usikkere på om det rekker frem.
Når dte gjelder julepresanger får du de her hjemme på 3.juledag.

Håper dere får en fin jul sammen med familien til Ben. Hils masse:D:D

Hilser fra alle her hjemme og ønsker dere begge en veldig god jul!!

Hilse oss på hoppern-toppen!!

 

Post a Comment

<< Home