Thursday, December 7

Nå er det bare å komme på besøk!

Vi har flyttet! Og leiligheten begynner nå å ta form som et sted det er levelig å bo etter et par dager med intensiv utpakking, vasking og rydding! Jeg har tatt masse bilder, men i alt kaoset ser det ut som om USB-kabelen min er forsvunnet, så dere får smøre dere med tålmodighet. De kommer etterhvert, det kan jeg love!

Det er mye som skal ordnes når man flytter, så forløpig har det vært dårlig med jobbleting på meg. Men jeg ble positivt overrasket når jeg sjekket tilstanden til kontoen min idag, så da tar jeg meg den frihet og slappe av noen dager til (Ikke frykt, pappa, jeg er på konstant utkikk. Jeg vet at tilstanden på kontoen min i Norge ikke er like posistiv... Og jeg vet at jeg er begravet i gjeld, så helt avslappet er jeg ikke...). Så jeg regner med at fra neste uke av blir det vel en café-jobb eller noe lignende.

Internett har vi ikke klart å skaffe oss ennå, så nå er vi på café for å oppdatere og oppdateres. Jeg har lovet Ben å få litt tilgang til laptopen også og nå holder den på å gå tom for batteri, så jeg bør nok overlate den til ham. Oi, der fant jeg en stikkontakt, så da er det ingen fare. Da kan jeg holde på litt til!

Julestemningen begynner å komme i London også. Vi åpner adventkalenderen med spenning hver morgen, julepynten er på plass i vinduene (tusen takk for flotte "glass-kuler", Thea!), det er norsk julemusikk i stereoanlegget og i kveld skal vi til Trafalgar Square og se kronprinsessen tenne den norske julegrana og høre Sølvguttene synge. Så jeg savner ikke den norske før-julstiden altfor mye ennå. I tillegg fikk jeg jo en rikelig dose når jeg var hjemme i helgen med lysmesse med koret til Thea, Snekker Andersen på Parkteatret, julegateåpning med nissetog og tenning av julegrana og julekonsert med Jeløykameratene, så jeg har litt opplagret julestemning i meg!

Vel, det var det for nå, tror jeg. Som sagt, bilder kommer så fort jeg får sjansen! Og bestill tur til London og kom og se oss!

1 Comments:

At 9:53 pm, Anonymous Anonymous said...

Hei!
Hyggelig at glass-kulene kom frem
jeg viste ikke at mamma hadde sent dem(i julekalenderen)

Vi reiser til gøteborg i morgen
skal til liseberg også
Overnatter en natt drar hjem på lørdag

du fikk ikke gitt meg kartet hvor den iskrem-kiosken lå (men den er vel ikke oppe på vinteren eller julen)

Snakkes senere!

Klem lillesøster(Thea)

 

Post a Comment

<< Home