Monday, November 20

Ny sykkel!

Jeg har blitt tvunget til å kjøpe meg en sykkel. Den ser sånn ut:

Ganske kul, eller hva?

Jeg hadde lovet moren til Ben å kjøpe meg en sykkel på onsdag før jeg dro til London, men var som vanlig veldig sent ute. Jeg kom løpende inn i sykkelbutikken kl. 16.15 og sa: "I need a bike!" En veldig hyggelig, hjelpsom fyr fant frem denne, i IKEA-variant - flatpakket. "Jeg kan ha denne klar om en halvtimes tid hvis du vil ha den med deg i dag, eller så kan du hente den i morgen", sa han. "Hvis du kan ha den klar om 20 minutter, hadde det vært fint, for da rekker jeg toget mitt", sa jeg. Jeg har aldri sett noen sette sammen en sykkel så kjapt. Jeg var litt bekymret når jeg satte meg på den for å sykle i full fart til stasjonen. Jeg så for meg at hjulet ville falle av eller noe. Men den henger da sammen fortsatt.

Jeg har blitt tvunget til å kjøpe meg en hjelm også, så jeg ser ikke like kul ut som sykkelen når jeg fyker avgårde...

2 Comments:

At 12:54 pm, Anonymous Anonymous said...

Feiende flott!

Du får si ifra hvis du skulle trenge en reparasjon, så kommer jeg med første fly.

Hilsen Sykkelreperatøren.

 
At 9:28 pm, Anonymous Anonymous said...

Hyggelig!
Den var veldeig fin.Men hvem slår min!
Håper du har det bra.


Lillesøster(Thea)

 

Post a Comment

<< Home