Monday, September 18

På veien igjen!

Nå har jeg vært hjemme i Moss i to dager - var kjempedeilig å bare sitte stille noen dager og ikke gjøre noen ting!

Men nå er det slutt på freden. Sitter på Gardermoen og venter på resten av gjengen; vi skal til Helsinki!

Tenkte jeg skulle prøve å laste opp noen bilder fra Shanghai, men det funka dårlig for to minutter siden, så jeg vet ikke om det går nå heller. Men jeg kan jo prøve..:


Nei, det ser dårlig ut... Da får jeg heller prøve igjen senere! For nå er det snart check in-tid!

1 Comments:

At 10:07 am, Anonymous Anonymous said...

he!he!he!
Den var ikke så verst.
Nei jeg bare tullllllllller.
Hygelig å høre at du har det bra.
Sitter nå og skriver til deg.
Har det bra for tiden.
Er på skolen å lærer masset TULL.
Jeg bare tøysa.

Kommer tilbake senere å ser om du
har skrevet noe Hade klem thea (lillesøster)

 

Post a Comment

<< Home