På veien igjen!
Nå har jeg vært hjemme i Moss i to dager - var kjempedeilig å bare sitte stille noen dager og ikke gjøre noen ting!
Men nå er det slutt på freden. Sitter på Gardermoen og venter på resten av gjengen; vi skal til Helsinki!
Tenkte jeg skulle prøve å laste opp noen bilder fra Shanghai, men det funka dårlig for to minutter siden, så jeg vet ikke om det går nå heller. Men jeg kan jo prøve..:
Nei, det ser dårlig ut... Da får jeg heller prøve igjen senere! For nå er det snart check in-tid!


1 Comments:
he!he!he!
Den var ikke så verst.
Nei jeg bare tullllllllller.
Hygelig å høre at du har det bra.
Sitter nå og skriver til deg.
Har det bra for tiden.
Er på skolen å lærer masset TULL.
Jeg bare tøysa.
Kommer tilbake senere å ser om du
har skrevet noe Hade klem thea (lillesøster)
Post a Comment
<< Home