Sunday, April 9

Perfekt er...

...å sitte i solen utenfor The Quarter med en cappuccino, en kjempestor iskrem og internettilkobling!

Aaaaaah...

2 Comments:

At 12:44 pm, Blogger Therese said...

Og når du kommer til Moss så kan vi gjøre akkurat det samme på Mors hver eneste solskinnsdag! Gleder meg til du kommer hit, Tine!

 
At 8:25 pm, Anonymous Anonymous said...

Og når du kommer til moss så kan vi gjøre akkurat det samme på halina hver eneste solskinnsdag!
Gleder meg til du kommer hit,Tine!

Tusen takk therese for at du fant på noe å skrive for meg(jeg kom ikke på noe selv)

Ha! ha! ha!!!
den var bra

Kult det rimte
jeg bør bli komiker!!!


Sees klem thea

 

Post a Comment

<< Home