posted by Tine @ 5:49 pm 2 comments
Og når du kommer til Moss så kan vi gjøre akkurat det samme på Mors hver eneste solskinnsdag! Gleder meg til du kommer hit, Tine!
Og når du kommer til moss så kan vi gjøre akkurat det samme på halina hver eneste solskinnsdag!Gleder meg til du kommer hit,Tine!Tusen takk therese for at du fant på noe å skrive for meg(jeg kom ikke på noe selv)Ha! ha! ha!!!den var braKult det rimtejeg bør bli komiker!!!Sees klem thea
Post a Comment
<< Home
Jeg bor i Tromsø, i en koselig liten leilighet ute i fjorden, og jobber som inspisient ved Hålogaland Teater.
View my complete profile
2 Comments:
Og når du kommer til Moss så kan vi gjøre akkurat det samme på Mors hver eneste solskinnsdag! Gleder meg til du kommer hit, Tine!
Og når du kommer til moss så kan vi gjøre akkurat det samme på halina hver eneste solskinnsdag!
Gleder meg til du kommer hit,Tine!
Tusen takk therese for at du fant på noe å skrive for meg(jeg kom ikke på noe selv)
Ha! ha! ha!!!
den var bra
Kult det rimte
jeg bør bli komiker!!!
Sees klem thea
Post a Comment
<< Home