Tuesday, April 4

Kino og curry...

I dag var mandagspilsen / -vinen med LIPA-nordmennene og Dyveke blitt byttet ut med kinotur og curry med teknikerne! Veldig koselig! Var en 20 stykker av oss som gikk og så "V for Vendetta" og deretter gikk flesteparten ut for indisk mat og sosialt samvær! Det er godt å tilbringe litt tid med folk som synes de små, uviktige ting i livet er de morsomste og viktigste, i motsetning til utøvende kunstnere som gjerne synes de selv er de morsomste og viktigste... (Jeg mener ikke å støte noen, jeg har mange venner på scenen også. Det er bare det at vi som jobber bak scenen har et litt annet perspektiv noen ganger...)

Ellers har jeg vært i Manchester over helgen og det var også veldig bra! Det er koselig i huset til Ben, det er alltid så masse folk! Han bor sammen med Alex (musikervenn fra LIPA), Kev (skuespillervenn fra LIPA), Sam (Alex's barndomsvenn) og Mandy (Sams amerikanske kjæreste) og det er egentlig mer enn nok i et lite hus med tre soverom og et lite kott (der bor Kev...). I løpet av helgen var også Josanne (Kevs eks-kjæreste), Gemma (Alex's kjæreste) og jeg innom, så det var da mer enn nok folk! Jeg synes det er kjempekoselig, jeg! Det kan bli litt stusselig med bare Dyveke og meg noen ganger...

I dag har jeg gjort ferdig min skuespill-på-stranda-oppgave og rigget litt lys for en kamerat som holder på med sin FPP (Final Practical Project). Han er danser og fotograf, og prosjektet hans går ut på å ta bilder av bevegelse. Så jeg har hjulpet til så godt jeg kan med å lyse opp rommet (bokstavelig talt)!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home