Monday, March 27

I Liverpool igjen

Da er jeg tilbake hos Dyveke etter en flott helg i Moss! Det har vært kjempekoselig å se alle igjen, både familie og venner. Har vel egentlig sett mest familie, men det er sånn det skal være når det er stor 80års-feiring og familiefest. Oppdatering fra helgen med bilder og sånn kommer senere, men ville bare si at det var godt å se snø og norsk landskap!

Men jeg tror Dyveke var glad for at jeg kom hjem også. Hun og Mike har nemlig tilbrakt helgen i hver sin sykehus-seng, med henholdsvis mageinfeksjon og hjernerystelse... Jeg tror ikke jeg kjenner noen som klarer å lage mer underholdning for seg selv enn de to!

Vel, til alle dere jeg har sett i løpet av helgen:
Tusen takk for en flott helg!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home