Kanelbollebaking
Ja, i går var en ordentlig kanelbolledag! Jeg gjorde absolutt ingenting i går, gnisten forsvinner liksom helt når det regner og blåser ute... Så jeg satt på sofaen hele dagen og leste ca 400 sider (begynte på Red Dragon, først boka i Hannibal Lecter-trilogien, og den var ikke mulig å legge fra seg!) uten å få så veldig dårlig samvittighet. Det som er fint med gode bøker er at man blir så oppslukt av dem at man glemmer å tenke på alt man skulle ha gjort og dermed glemmer man også å få dårlig samvittighet for alt man ikke gjør!
Men vi bakte altså kanelboller på kvelden, her er noen bilder!

Som sagt, etter 2 1/2 år med bollebaking i Liverpool har jeg fortsatt ikke klart å kjøpe meg en kjevle. Men en vinflaske fungerer like bra!




2 Comments:
Noen må lære meg litt om vin. Min 1 1/2 liters fanta funker ikke like bra som kjevle.
så det er sånn det blir gøy å bake ja..
tipper det blir ekstra gøy hvis man har en kjevle hver!
Post a Comment
<< Home