Saturday, February 11

Dette var dagen...

... da Dyveke hoppet grasiøst rett inn i ballettbarren i dansesalen, falt sammen på gulvet og holdt seg til ankelen mens hun ropte "Sorry! Sorry" for at hun skrek så fælt, hvoretter hun ble kjørt til sykehuset i ambulanse, fikk beskjed om at heldigvis var ikke noe brukket, men mye var strukket og forstrukket, hun hinket hjem og satt på kjøkkenet resten av kvelden.
... da Mike ble sykesøster og kommandert rundt av sin invalide kjæreste.
... da Ben så åpningseremonien til Torino-OL, heiet på nordmennene og sang "Ja, vi elsker" sammen med sine engelske og amerikanske romkamerater.
... da Tine sov til klokken 15.00 uten å ha vært ute på byen kvelden før, og hvor hun gjorde absolutt ingenting resten av dagen (bortsett fra å tilbringe 5 timer på kjøkkenet med Dyveke hvor de drakk te og ventet på Mike, for deretter å sitte på LIPA i 3 timer uten å få gjort noe fornuftig i det hele tatt).

En begivenhetsrik dag for de fleste av oss...

4 Comments:

At 11:25 am, Anonymous Anonymous said...

dette er dagen:
da sola skinner på en halvmeter snø

da henrik var oppe før oss andre
for og sparke fotball

da turen går til skihytta sammen
med ingrid

da thea slo av tv for klokka ti på lørdagsmorgen

dette er dagen da thea ikke skal være den stygge andungen

til onsdag skal teater gruppa ha stort teater og jeg skal være med jeg skal spille den stygge andungen for foreldrene på 1-4 trinn i gymsalen med ole jakob linberg som hadde audition med oss

dette var dagen da pappa sov til før halv elleve

hils dyveke og si god bedring


klem thea

 
At 9:52 pm, Anonymous Anonymous said...

vet du hva?
nå har jeg spilt to forestilinger og jeg var spent nesten som et ordentlig teater vi hadde ordentlig scene og tilogmed myg-mikrofoner og en som styrte lyden og vi hadde lyskastere og kostymer det var gøy du skule ha set det
men vi har filmet litt


klem thea

 
At 1:30 pm, Blogger Tine said...

Oi, det høres jo ut som dere var ordentlig profesjonelle!

Jeg kunne ønske jeg kunne ha sett det, Thea! Gleder meg veldig til å se det dere filmet!

Klem
Tine

 
At 12:06 pm, Anonymous Anonymous said...

takk jeg gleder meg til og se deg i jen jeg teler dager til du kommer hjem

jeg gleder meg til farfar's
bursdag da rår jeg se deg

klem
thea

 

Post a Comment

<< Home