Wednesday, February 1

Oppdatering kommer!

Beklager at det er så lenge siden jeg har skrevet noe nå, men det har gått i ett her borte med forestillinger, besøk og feiring av LIPAs 10års-jubileum. Jeg lover full oppdatering på alle områder, men akkurat i dag er det litt hektisk her... Sjekk igjen på fredag, så skal jeg se om jeg har fått lagt ut litt bilder og sånn!

3 Comments:

At 11:08 pm, Blogger Therese said...

Ok, Tine. godkjent unnskyldning under tvil... ;)

 
At 12:02 am, Anonymous Anonymous said...

Du har fått ett brev fra parktateret, skal jeg åpne for å se hva det er?
mamma.

 
At 5:05 pm, Blogger Tine said...

Ja, gjør det!

 

Post a Comment

<< Home