Oppdatering kommer!
Beklager at det er så lenge siden jeg har skrevet noe nå, men det har gått i ett her borte med forestillinger, besøk og feiring av LIPAs 10års-jubileum. Jeg lover full oppdatering på alle områder, men akkurat i dag er det litt hektisk her... Sjekk igjen på fredag, så skal jeg se om jeg har fått lagt ut litt bilder og sånn!


3 Comments:
Ok, Tine. godkjent unnskyldning under tvil... ;)
Du har fått ett brev fra parktateret, skal jeg åpne for å se hva det er?
mamma.
Ja, gjør det!
Post a Comment
<< Home