Endring i ønskelista!
Jeg fikk en konvolutt i posten i dag fra Bens foreldre og den inneholdt gavekort på Marks & Spencer til å kjøpe badekåpe, så da trenger jeg jo ikke å ønske meg det lenger!
Og så har jeg noen tillegg:
- Treningstøy (først og fremst singleter / t-skjorter
Vel, jeg tror det var det. Jeg er helt sikker på at det var noe mer, men jeg kommer visst ikke på det nå.


2 Comments:
Hva ble det til?
Gikk du for den fløffie kaninen eller den trøtte alven?
Det ble fluffy kanin! Den var billigst, koseligst og lengst!
Post a Comment
<< Home