Saturday, December 3

Endring i ønskelista!

Jeg fikk en konvolutt i posten i dag fra Bens foreldre og den inneholdt gavekort på Marks & Spencer til å kjøpe badekåpe, så da trenger jeg jo ikke å ønske meg det lenger!

Og så har jeg noen tillegg:

- Treningstøy (først og fremst singleter / t-skjorter

Vel, jeg tror det var det. Jeg er helt sikker på at det var noe mer, men jeg kommer visst ikke på det nå.

2 Comments:

At 7:17 pm, Anonymous Anonymous said...

Hva ble det til?
Gikk du for den fløffie kaninen eller den trøtte alven?

 
At 3:57 pm, Blogger Tine said...

Det ble fluffy kanin! Den var billigst, koseligst og lengst!

 

Post a Comment

<< Home