Ny uke, nye muligheter!
Og denne nye uka starter med å betale en strømregning på 220 pund og den gode nyheten at husleien vår er satt opp med 20 pund fra 1. desember... Jeg hater penger!
Apropos penger; jeg har nå innsett at jeg sannsynligvis bør prøve å skaffe meg en jobb her i Liverpool etter jul. De siste dagene har jeg begynt å tenke på framtiden og det bør man jo aldri gjøre. Så lenge man lever i nuet er det enkelt å være lykkelig. Men altså, jeg har begynt å tenke på hvordan min hverdag skal bli når jeg er ferdig på LIPA og den ser ikke sånn overstrømmende lys ut! Ikke noe midnattsol, i hvertfall. Blir vel litt mer sånn lys - mørke - lys - mørke, hvis det ga noen som helst mening. Poenget mitt er at for å prøve å begrense gjelden min littegrann så burde jeg kanskje prøve å jobbe litt det neste halve året slik at det ikke bare går penger ut!
Nok pengeprat. Vi var jo i Newcastle i helgen og besøkte Tiril og Astrid/Camilla! Det var veldig koselig! Fikk sett hvor Tiril bor og vanker, samtidig som vi ble godt foret opp hos Astrid! Vi satt til livs i alle fall tre forskjellige bursdagskaker i løpet av helgen! For:
Det er Camillas bursdag i dag!!! 13 år!
Og Ti har bursdag i dag!!! 21 år!
HAPPY BIRTHDAY!!! GRATULERER MED DAGEN!!!
På vei tilbake til Liverpool stoppet vi i Durham (der Ben er fra) og tittet rundt i byen og katedralen. Durham er en veldig koselig by og katedralen er rett og slett fantastisk! Vi kom akkurat i tide for "evensong" så vi fikk høre katedralens guttekor, noe som satte oss alle veldig i julestemning!
Denne uka er planene mine som følger:
I dag - prøve å få gjort unna litt skolearbeid og å trene
I morgen - gjøre litt mer skolearbeid og kanskje bake en kake for det er Bens bursdag!
Onsdag - gjøre enda mer skolearbeid og kanskje trene litt igjen
Torsdag - har jeg faktisk en skoletime, tror jeg og på kvelden skal vi til Manchester for å se "Tristan og Isolde" (ikke operaen) på et teater der.
Fredag - Ben og jeg drar til Norge!
Lørdag - tilbringes i Oslo. Siste forestilling av "En handelsreisendes død" på Oslo Nye.
Søndag - tilbringes enten i Oslo eller Moss, og så tilbake til Liverpool på kvelden.
Det ser ut til å bli en ganske bra uke! Bare jeg nå får betalt denne forbanna strømregninga!


1 Comments:
husk å sende meg en melding eller ring hvis dere har litt tid å fylle til helga da!
Post a Comment
<< Home