Torsdag 20. oktober
3 timer og 12 minutter til premiere... Hjelp...
Generalprøven i går gikk skikkelig dårlig. Det skal jo være et godt tegn, men i denne sammenheng tror jeg kanskje ikke det er det. Forestillingen er så utrolig komplisert både for skuespillerne og oss andre, så det blir spennende å se om vi har klart å ordne opp i alt som gikk galt i går før kl 19.30 i kveld... Men jeg er da optimist! Men jeg er lite imponert med LIPA om dagen. Denne uka, som er vår production week - dvs den uka hvor alt skal settes sammen i teatret for første gang - har de klart å sørge for at det er klasser i PMA hver dag til kl 16.00. Det betyr at vi har måttet stresse gjennom alt vårt tekniske arbeid, den tekniske prøven med skuespillerne og generalprøven for å få alt gjort før kl 19.30 idag. Det er helt utrolig at LIPA forventer at vi skal levere en forestilling til profesjonell standard når vi bare har teatret 15 timer totalt de fire siste dagene før premieren. Så dette tatt i betraktning er jeg vel egentlig kjempefornøyd med at vi faktisk klarte å gjennomføre generalprøven i går i det hele tatt!
Vel, det var dagens klage! På tide å jobbe litt i stedet!
Ønsk meg lykke til, eller break a leg, for i kveld!
Tine.


2 Comments:
Lykke til med teaterpremiere i kveld ! Som bankmann gleder jeg meg også på dine vegne over at pundet synker !
Desdsuten synker temperaturen i Norge for tiden og Henrik og co. vant semifinalen mot Sarpsb. 2-1 for kvalik. til Interkrets. Finale mot Kvik til søndag. Hils Paul Mc., John A. og andre kjente i L.pool
så....hvordan gikk det??
brakk du et ben?
Post a Comment
<< Home