Onsdag 21. september
Jeg er egentlig kjempesulten, så jeg tror ikke jeg kommer til å skrive så mye! Jeg gikk nemlig ned til byen i dag for å handle litt før prøvene skulle begynne, men alt tok mye lengre tid enn jeg hadde regnet med, og så handlet jeg altfor mye, så når jeg kom hjem var jeg gjennomsvett og måtte dusje og dermed rakk jeg ikke å spise noe lunsj og derfor er jeg kjempesulten. Men heldigvis har jeg nå masse spennende mat hjemme som jeg kan kose meg med!
Ellers skjer det ikke så mye spennende. Prøvene på "Oh...War" (har funnet ut at tittelen trengs å forkortes hvis jeg skal skrive den såpass ofte som det ser ut til at jeg skal) har begynt og bringer med seg de vanlige gleder og utfordringer. LIPA er jo ikke kjent for god planlegging (det sier litt at en ny bygning de har pratet om å bygge i ca 3 år ennå ikke har fått plangodkjennelse...), så utfordringene blir litt ekstra mange her i forhold til hva jeg har erfart at man støter på ved profesjonelle teatre.
Men vi har fått vaskemaskin! Den kom i går morges og har vært konstant i bruk siden det! Nå har vi begynt å slippe opp for steder å tørke ting! Kjøkkenet er blitt til en sånn hytte jeg pleide å bygge når jeg var liten, med dynetrekk og lakener strukket over stoler, bord og benker! Bare for å illustrere hvor begeistret vi er for vaskemaskinen vår har de siste måltidene blitt inntatt ved kjøkkenbordet mens vi interessert følger klærnes bevegelser inne i vaskemaskinen. Trist? Ja, kanskje litt. Men vi har ingen TV, så noen slags underholdning må jo vi også ha!
Nei, nå merker jeg at magen har rumlet litt for lenge.
Skriver mer en annen dag!
Tine.


6 Comments:
Hi John,
Glad you liked it, but did you understand anything?
I decided to write in Norwegian because I thought it would only be Norwegians reading it, but I might have to change that!
Like your tai chi site - you donæt happen to have classes in Liverpool?
Love Tine.
M'ern!!! åssen fiksa du linker og sånt i bloggen a?
Hei! så gøy med blog! Kjipt at vår vaskemaskin ikke står ved spisebordet.. :) men vi har tv, da! Vi snakkes mer senere!
Peace and luv
Morten
ikke TV??
HVA!?!?
nei, det er for ille tine!
du får sympati i bøtter og spann fra schweigaardsgate.
Takk! Det trengs. Det er et hardt liv.
nei, det blir ikke mer morro enn man gjør det til selv!
Og jeg husker jo hvor flinke vi var til å lage hytter av lakener så det ser helt sikkert veldig fint ut hos dere nå;)
Bortsett fra det så føler jeg med deg ang. TV. Jeg har heller ikke TV. (men jeg hadde ikke skjønt hva dem hadde sagt uansett da..)
bra du endelig fikk deg blogg Tine! Da kan jeg få fulgt med på hva du driver med... for mailer sender du jo ikke.....
Post a Comment
<< Home