Wednesday, September 14

Onsdag 14. september

Hvis det er noen som synes at jeg så langt (det vil si i går) har vært veldig lite konsekvent når det gjelder hvilket språk jeg skriver på så er jeg helt enig i dette. Jeg har vel i dag innsett at det sannsynligvis ikke er en eneste kun engelsk-språklig person som kommer til å lese noe på denne siden - bortsett fra kanskje Ben, men han har bare godt av å prøve å tråkle seg gjennom på norsk - så fra nå av skriver jeg på norsk.

I dag har jeg gjort utrolig lite. Så lite at det egentlig ikke er noe som er verdt å nevnes. Bortsett fra en ting: Dyveke og jeg har bestilt vaskemaskin i dag!!! Jeg vet ikke om dere har hørt vår vaskemaskinhistorie, men vi har altså prøvd å bestille vaskemaskin før. Og det gikk veldig dårlig. Vi bestilte en i midten av februar en gang og ventet og ventet og ventet, men vaskemaskinen kom aldri. Og når vi ringte inn og forhørte oss om hvor vaskemaskinen var blitt av var det ingen som visste det heller. Så engang uti mai/juni begynner vi å bli lei av å vente og ringer inn igjen. Og da får vi beskjed om at "nei, nå har det gått så lang tid at den bestillingen er kansellert"! Uten å gi beskjed til oss... Men vi fikk da pengene tilbake og nå prøver vi altså igjen! Et annet sted, vel å merke... Så hvis vi er heldige har vi vaskemaskin i løpet av neste uke en gang! Vi krysser fingrene!

Vel, jeg er egentlig på vei til Manchester! Jeg skal se "Charlie and the Chockolate Factory" i dag! Og jeg gleder meg som en liten unge!

Snakkes!

Tine.