Tuesday, September 13

Tuesday 13th September again!

Oi, det funka faktisk! Da er jeg på nett! Vet ikke helt om dette er måten å gjøre det på, men jeg har i hvertfall klart å skaffe meg en slags midlertidig hjemmeside...

Jeg er nå tilbake i Liverpool etter en veldig begivenhetsrik sommer! Eller egentlig et veldig begivenhetsrikt halvår! Det hele begynte etter påske med utplassering (og senere 2 ukers betalt arbeid) ved The Royal Exchange Theatre i Manchester, fortsatte med 3 ukers utplassering på Oslo Nye Teater, før sommerferien kom med jobbing i Nordea i Moss. Nå de siste ukene har jeg igjen vært å finne ved Oslo Nye som inspisientassistent (ulønnet, men dog...) på "En Handelsreisendes Død" - en forestilling jeg anbefaler på det varmeste!

Så etter 5 måneder med noe sånn som 7 bosteder, minst 40 timer på kollektive transportmidler, gratis adgang til 7 forskjellige forestillinger og 3 premierefester (+ en del andre teaterfester) er det fra i dag av tilbake til hverdagen.

Mitt første prosjekt nå er en oppsetning av et teaterstykke som heter "Oh What A Lovely War" med 3.klasse skuespillerlinja her på LIPA. Vi begynner øvelser på mandag og har premiere i slutten av oktober, tror jeg. "Oh What A Lovely War" er et musikalsk skuespill, eller "musical entertainment" som de så fint kaller det i manuset, om 1. verdenskrig - et tema jeg begynner å bli ganske god på siden min forrige oppsetning på LIPA, "The Insect Play", omhandlet samme tema. Jeg tror det skal bli en spennende produksjon, og jeg regner med å ha nok å gjøre de neste ukene!

Ellers så var jeg på premiere på "Romeo + Juliet" på Royal Exchange i går - prøver å ta vare på noe som i fremtiden kan bli nyttige kontakter!

Vel, siden jeg sitter her og legger ut om hvor mye jeg kommer til å ha å gjøre de neste ukene bør jeg vel kanskje gjøre litt... Skal prøve å oppdatere jevnlig - jeg har jo et godt forbilde i min kusine i Japan!

Tine.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home