Onsdag 5. oktober
Jeg har begynt å trene! Det er helt sant! Var på treningsenteret i går og registrerte meg - og trente! Og det var så deilig! Jeg trodde aldri at jeg skulle bli noen treningsnarkoman, men jeg har aldri gledet meg så mye til å gå til et treningsenter noen gang! Og nå har jeg lyst til å gå dit hver dag! Men jeg tror det er en veldig, veldig dårlig idé når jeg ser hvor støl jeg er i dag! Men i morgen skal jeg definitivt gå igjen! Og så er det så deilig at de har svømmebasseng der, for da kan jeg avslutte treningsøkta med en deilig, avkjølende svømmetur! Yeah, trening er livet, trening er gøy! (Håper du leser dette, pappa...)
Ja, som dere ser er livet mitt blitt fylt med noe nytt og meningsfullt! Det skjer ting i Tine´s liv om dagen. Lange søndagsturer, sunn mat, lite alkohol (det er helt sant), tidlige kvelder, og nå trening - hvor skal dette ende!?
Ellers er det det samme gamle: Prøver, prøver, prøver... Oh What A Lovely War snubler seg fremover mot premiere. Men det blir nok bra til slutt!
That´s all for now! Got to work!
Tine.


1 Comments:
Hei !
Jeg har lest og sett på morsomme bilder. Tydelig at dere har et sosialt liv med både venner og familie !
Jeg har sendt penger som du ba om !
Drar til Spania på golf-tur.
Post a Comment
<< Home