Mandag 3. oktober
Ny uke, nye muligheter!
Først; endelig har jeg fått rotet meg til å ta noen bilder av dette vidunderet jeg har kjøpt meg!



Fin, eller hva? Og så bitteliten! Jeg er en veldig stolt mor!
Ellers har jeg tilbrakt mesteparten av helgen i Manchester. Jeg møtte Ben i sentrum lørdag ettermiddag og vi gikk og spiste nudler på et sted som heter Wagamama (Betyr det noe, Cathrine?). Det er visstnok en kjede og kåret til Londons mest populære restaurant! Det er 24 Wagamama restauranter kun i London! Det var et spennende sted - du sitter på benker ved langbord sammen med masse folk du ikke kjenner og blir servert mat i hytt og pine! De har visst en slags policy på at maten blir servert så fort den er laget, så du ender brått opp med å få hovedrett før forrett og ingen du er sammen med får maten samtidig! Men det var masse å se på og maten var da god!
På kvelden skulle vi egentlig på kino og se "A history of violence" med Viggo Mortensen i hovedrollen, men den var utsolgt, så vi spilte biljard og air-hockey sammen med Sam (som Ben bor sammen med) i stedet!
På søndag skulle jeg og Ben gå en liten tur til parken men endte opp med å gå en god tre-timers tur! Var godt slitne når vi kom hjem! Men det var koselig, og vi så både ekorn og ender! Og en golfbane!
Oi, nå har jeg time! Må løpe!
Tine.


2 Comments:
This comment has been removed by a blog administrator.
Hei, Tine! Wagamama fantes også i Melbourne, bare noen få hundre meter fra der jeg bodde, så der har jeg også vært :) Og siden min japansk-talende søster ikke har fått ut finger'n på oversettelsen av Wagamama enda, skal jeg ta ansvar: translated from japanese it means ' wilful / naughty child'
(hentet fra http://www.wagamama.com for de som vil vite mer om konseptet)
Lykke til med treninga Tine, du får si i fra hvis du er hjemme og trenger treningspartner ;)
Post a Comment
<< Home