Onsdag 28. september
Gjett hva jeg har gjort i dag!? Jeg har vært på treningsstudio! Jeg syntes det var litt for ekstremt å både manne seg opp til å gå til treningsstudioet, å registrere seg og å trene samme dag, så jeg endte opp med å bare gå dit og titte meg litt rundt. Vi får ta et skritt av gangen. Kanskje jeg kan registrere meg neste gang jeg er der og så kanskje trene gangen etter der igjen...
Og det er vel egentlig det som har skjedd her idag. Dagene mine er nokså identiske nå for tiden:
- Våkne
- Stå opp (eventuelt i omvendt rekkefølge, litt avhengig av hvor lang tid det har gått fra vekkerklokken ringer til jeg faktisk
blir oppmerksom på at den har ringt...)
- Dusje
- Spise frokost
- Rydde litt (enten rommet mitt, sekken min eller verktøykassa mi - ja, jeg gjorde faktisk det i går!)
- Spise lunsj
- Gå til LIPA for å starte prøvene
- Spise lunsj nr 2 eller middag nr. 1 (avhengig av om jeg gidder å gå hjem å lage middag eller om en yoghurt i baren virker
mer fristende)
- Prøve litt til
- Gå hjem fra LIPA
- Spise ordentlig middag
- Legge meg
Spennende?
Ellers fikk jeg e-mail fra Tiril i dag som sier at hun har det bra i Newcastle. Og det er jo hyggelig! Hun har allerede rukket to middager hos tante Astrid!
Vel, da har jeg fått denne pausen til å gå også (det ble second lunch i baren i dag...).
Tine.


4 Comments:
This comment has been removed by a blog administrator.
This comment has been removed by a blog administrator.
This comment has been removed by a blog administrator.
M'ern du er morsom du. find it rather amusing to read your blogs while sitting in this stupid computer class!!! haha
Peace and love
Post a Comment
<< Home