Tuesday, September 27

Tirsdag 27. september

Nå sitter jeg og ser på prøvene av "Oh...War" og legger samtidig inn et nytt innlegg her på sida mi! Hvordan jeg får til det? Jeg har fått meg laptop! En flunkende, skinnende ny Powerbook! Den er så fin!!! Så fort jeg får somla meg til å sette nye batterier i det digitale kameraet mitt skal jeg legge ut noen bilder både av Powerbook'en og andre spennende ting i nærområdet! Og det kuleste med det hele er at jeg nå kan sitte her i denne innestengte dansesalen hvor jeg er tvunget til å tilbringe 8 timer hver dag og følge prøvene og surfe på internett samtidig! Takk LIPA som har sørget for at det er dekning for det trådløse nettverket her også!

Ellers så har det vært helg her som de fleste andre steder. Ben kom på fredag og var med meg til noen venner og så "The Shining" og "The RIng". Vi var tvunget til å se "The Shining" som en del av et fag vi har som heter "Film and Video" og når vi var så godt inne i horror-sjangeren tenkte vi at vi skulle gjøre det til en helkveld!

På lørdag brukte vi mesteparten av dagen til å leke med laptop'en min. Ellers nøt vi det flotte været med å tusle rundt i byen og på kvelden dro vi på kino og så en engelsk film kalt "Asylum". Den var utrolig bra, men fryktelig depressiv... Apropos film, i går så Dyveke og jeg "Iris" med Judi Dench i hovedrollen og den var veldig gripende - men nok en depressiv opplevelse...

Ellers malte jeg rommet mitt på søndag. De ekle lyseblå veggene er nå blitt mørke rød. Bilder kommer!

Nå bør jeg kanskje late som jeg følger med litt...

Tine.

3 Comments:

At 7:58 pm, Anonymous Anonymous said...

dårlig gjort at ALLE skal drive å kjøpe powerbook hele tiden!

hvordan tror du vi ibook eiere føler oss da?
mindreverdige?
ja! :(

sympatien min for din mangel på TV er nå trukket tilbake!
HAH!

ps. når du først er inne på det med film så burde du se Oldboy. det er triste, sjuke, tragiske og sjuke greier. men JÆVLIG bra! Brokenflowers er også brillefin og bekrefter det jeg har ment lenge; Bill Murray er verdens tøffeste mann:)

 
At 9:43 pm, Blogger Tine said...

Jeg beklager at jeg har trigget mindreverdighetsfølelsen din ved mitt kjøp av Powerbook! Men jeg har i hvertfall bare én!

Ellers så skal jeg sjekke ut de filmene. Det blir mye film-titting utover nå når høsten okkuperer Liverpool for de neste 9 månedene... Og jeg er enig. Bill Murray er tøff som en fransk offiser under 1.verdenskrig (jeg er litt påvirket av denne krigsmusikalen jeg jobber med...).

Tine

 
At 3:18 am, Anonymous Anonymous said...

halla M'ern,
grattis med laptop, den kommer til å ta over livet ditt. har hatt my baby i 2 år, den kommer overalt med meg!
"film og video" høres ut som et fag jeg ville likt! har "art of film" og "video production" da, jeg digger det!!! må skrive research paper om "fight club", kan ikke tro det er sant: må studere brad pitt som skolearbeid!! haha,i love my life!
hils dy og ben!
masse klemmer

 

Post a Comment

<< Home