Thursday, October 6

Torsdag 6. oktober

Jeg er helt sikker på at noen av dere som leste min hyllest til trening i går tenkte "Jada, Tine. Dette kommer du aldri til å følge opp..." Men bare for å overbevise dere om at min ferd mot å bli et bedre menneske har begynt vil jeg få informere om at jeg i dag var våken kl 06.30, spiste frokost litt over kl 07.00 og var på treningsenteret før kl 08.30! Så det så!

Tine.

3 Comments:

At 10:02 pm, Anonymous Anonymous said...

Fy dæven!

 
At 6:01 pm, Anonymous Anonymous said...

nå har jeg også fått meg en blog! :D
sjekk den ut -> www.thehaikus.com/blog

 
At 10:42 am, Anonymous Anonymous said...

ha ha...
Du lurer ikke meg!
Jeg holder fortsatt en knapp på
"Jada, Tine. Dette kommer du aldri til å følge opp..."

Tiden vil vise.... Mohahaha!

 

Post a Comment

<< Home