Tirsdag 25. oktober
Nå har jeg lagt ut enda flere bilder fra forestillingen for de som er interessert - og disse er enda bedre! Klikk på linken som heter Oh..War bilder så dukker de opp. Jeg håper noen tar seg tid til å kikke fort igjennom dem, for det tok grusomt lang tid å legge dem ut! ikke det at jeg har så mye annet fornuftig å gjøre om dagen...


3 Comments:
jeg har sett på alle sammen!
jeg synes ikke sjokoladekaken var noe mesterverk..
men scenen var jo fin da!
Ser veldig gøy ut og jobbe med det!
Men hva skal du nå da?
hei,fine bilder! Gratulerer med 2-årsdagen til deg og Ben. Ciao fra Bente og Sveini Cannes
Tusen takk, Bente og Svein! Håper dere koser dere i Cannes!
Til Cathrine: Nå blir det å slappe av noen dager før det kommer noen uker med å besøke og få besøk! Ellers så skal jeg begynne på et prosjekt som heter Client-Led Design Project - det betyr at det kommer en klient utenfra som vi skal jobbe sammen med mot et prosjekt. I mitt tilfelle noe som heter Public Art i en park/kirkegård i nærheten. Ikke spør hva det går ut på, jeg aner ikke!
Post a Comment
<< Home