Ost og vin party!!!
Litt sliten i dag etter å ha vært vertinne for ost og vin party i går...
Her er noen bilder:

Dette er Kjersti (sanger i klassen til Dyveke) med sin hjemmelagde ostekake som smakte helt fantastisk!
Chris er designer i klassen min og har verdens kulsete hår!
Birgitte (2.klasse manager) og Kjersti.
Tale (skuespiller), Arne (musiker) og Nils (også musiker) ser ut som om de koser seg veldig...
Disse tre damene derimot koser seg på fest! F.v. Ariana (canadisk sanger i Dyvekes klasse), Dyveke og Benedikte (sanger og bergenser)
Gemma er designer i klassen min og er helt forelsket i Norge etter å ha tilbrakt to uker der denne sommeren. Kirsten er sanger i 3.klasse og den jeg har kjent lengst her i Liverpool. Hun er en ekte gothmusiker, drillpike og kakebaker!
Dette er Gemma og Lucy (også designer i min klasse) litt senere på kvelden på en bar som heter Magnet.
I dag her jeg egentlig bare tilbrakt dagen på kafé med en stor latte og på kaia med frisk luft. Tror vel egentlig ikke jeg skal gjøre så mye annet i dag heller... I morgen drar Ben og jeg til York - det blir deilig med en liten minibreak borte fra Liverpool, selv om jeg er litt trist for at jeg går glipp av LIPAs Halloween-party på lørdag. Men York er vel kanskje ikke et så dårlig sted å feire Halloween?
Ellers fikk jeg melding fra Lewis i dag som kommer til Liverpool på mandag og blir her to dager, så vi avtalte å møtes. Ida er jo her samtidig, så jeg får virkelig forberede meg på å være guide og vertinne til uka!
Vel, jeg tror det var det for i dag...
Tine.


0 Comments:
Post a Comment
<< Home