Masse bilder og ikke så mye fornuftig å si om dem...
Da var nok en helg over... Jeg har på følelsen at jeg skriver denne setningen hver mandag, men det er bare fordi det er så utrolig trist når helgen er over. Ikke det at det er noen stor forskjell på helg og hverdag her - i går f.eks. (søndag) gjorde jeg mer skolearbeid enn jeg sannsynligvis gjorde i hele forrige uke! Men det er allikevel noe spesielt med helgen, en helt spesiell følelse, liksom.
Men denne mandagen er ikke så verst heller! Jeg våknet i morges av at Dyveke hamret, og da mener jeg virkelig hamret som bare Dyveke kan hamre, på døra mi. Jeg ble kjemperedd - tenkte at nå brenner det eller noe annet forferdelig har hendt. Men før jeg rekker å tenke gjennom alle mulighetene av forferdelige ting som kunne skje, stormer Dyveke inn, heiser opp rullgardina (er det det heter - sånn bambus-forheng-ting som henger foran vinduet?) og roper "DET SNØR! DET SNØR!" Og det er faktisk helt sant; det snødde! Jeg har tatt noen bilder, men jeg er ikke helt sikker på hvor lett det er å se snøflakene.


Det ser vel egentlig litt mer ut som regn, men jeg lover det er snø! Det var i hvert fall snø så lenge det var i lufta, så fort det traff bakken ble det vel til vann...
Ellers er jo nå maleren ferdig og her følger noen bilder av hvor fint der er blitt
FØR:

ETTER:


Ja, maleren tok med seg Ben også... Det er veldig deilig å bli kvitt de lyseblå veggene (ikke Ben...)! Og det ser ikke så tomt ut i virkeligheten som på bildet, det er bare det at bildet er tatt før vi fikk flyttet alle tingene våre tilbake igjen.
Det var litt kaos hos oss mens dette foregikk...


Men av en eller annen grunn har alt rotet forsvunnet nå. Uten at vi har ryddet eller kastet noe - så vidt jeg vet... Så nå ser leiligheten veldig tom ut:


Nei, vi har fortsatt ingen sofa, så nå er det halvparten av Dyvekes seng med en campingsengmadrass og en ekstra dyne rullet sammen som ryggstøtte som gjør nytten.
Gangen ser fortsatt litt rotete ut, men det er bare fordi vi har så masse sko! Veggene var røde før.

Vel, nå har jeg vel ikke noe mer å fortelle eller noen flere bilder å dele, så det var det.
PS: Fant to bilder til, som viser hverdagen hjemme hos oss:

Mike lager mat, jeg ser på.


7 Comments:
Hei!
Har ingen kommentar til det over for jeg har ikke lest det ennå, men var å så på der det står om favorittene dine. Vi har veldig lik film og musikksmak ser jeg. Kjøpte meg faktisk Bright Eyes på LP nå på lørdag.
Jeg har en kommentar til det over..
Ikke Dan sin da, men bildene dine,
superkoselig leilighet! Der vil jeg også bo!
Jeg flytter inn i begynnelsen av juni. Ok?
Kan man studere japansk i Liverpool forresten? sjekk ut det for meg.
Dan: Hyggelig å høre fra deg! Var inne på sida di og fant en link til Arcade Fire og må vel innrømme at jeg stjal den linken fra deg! Min musikksmak er veldig enkel - jeg hører på så og si alt! Men Ben og Cathrine gjør sitt beste for å utdanne meg, og så langt virker det som det går ganske bra!
Cathrine: Jeg flytter sannsynligvis ut i juni / juli en gang og Dyveke er på desperat jakt etter en ny romkamerat! Så vidt jeg skjønte har de kun nybegynnerkurs i japansk, men sjekk http://www.livjm.ac.uk/ (Liverpool John Moores University) og http://www.liv.ac.uk (University of Liverpool) for mer info! Hvis ikke kan du jo alltids ta tre år som lydtekniker på LIPA? Eller danser, kanskje?
hmm.. nei det så dårlig ut gitt.
Men hvor skal du hen a?
tine, jeg sier bare to ord: Judee og Sill.
du MÅ sjekke ut judee sill.
både heart food albumet og det selvtitulerte debut albumet går under kategorien fan-fucking-tastic!
det er så fint atte...ja..fint:)
de har dem inne på www.play.com tror jeg.
Cathrine: Jeg drar dit vinden fører meg! Eller rettere sagt; dit jobben fører meg... Planen er å flytte til Manchester med Ben og så se hva som skjer.
André: Tatt til etterretning!
argh. jeg trodde det skulle holde mer enn nok at jeg kommer til liverpool til våren for å se hvordan du har det.
Og nå forteller du meg at du skal flytte!
Da må jeg jo tilbake enda en gang!
Og jeg som allerede har vært i England i 5 timer før...
sukk...
Post a Comment
<< Home