Hehehehe...
Nå sitter jeg hjemme på kjøkkenet og oppdaterer! Vi har på merkelig vis klart å snike oss på naboens trådløse internett... Hysj! Ikke si det! Det er kjempedeilig! Jeg har akkurat hatt en lengre MSN-samtale med Christos som er i syd-England et sted og med Dyveke som satt i 2.etasje. Fremtiden er teknologisk, dere!
Egentlig har jeg jo ikke noe mer å skrive siden jeg oppdaterte denne siden for mindre enn 12 timer siden og det har ikke skjedd noe særlig her etter det. Men jeg har tatt ett, til meg å være, mesterbilde i parken her borte, så jeg kan jo legge ut det!

Ganske stilig?
Og det var vel det! Måtte bare utnytte vår nye internett-oppdagelse litt nå i kveld / natt. Vi vet jo ikke hvor lang tid det tar før naboen skjønner at noen har sneket seg på nettet hans...


5 Comments:
skikkelig stilig bilde!
fint bilde!
nabonett er den beste type nett;)
øy! hvordan fikk du lagt igjen bilde av deg selv din linselus!
jeg vil også!
og by the way så er jeg også på nabonett:) men jeg må holde dataen med en hånd i været mens jeg prøver skrive med den andre så vil ikke si det er den beste type nett akkurat. Men jeg begynner å bli ganske sterk i den ene armen da;)
Nå har naboen lagt inn passord på WIFI'en sin, så slutt med lange msn-kvelder hos oss... Sukk...
HAHA!
Post a Comment
<< Home