Nok en helg over...
Og denne helgen har vi hatt besøk av Christine og Martin! Det har vært kjempekoselig! De kom torsdag kveld og dro i går (søndag) og vi klarte å se og gjøre utrolig mye på de to dagene! Høydepunktet var nok, både for dem og meg, fotballkamp på Anfield (Liverpool - Portsmouth) på lørdag der Liverpool vant 3 - 0! Stor stemning!
Her er noen bilder fra helgen:

På vei til kinoen for å se den ny Harry Potter-filmen! Bildet er tatt foran St George's Hall, en fantastisk bygning, men det er ikke så lett å se i mørket. Dere kan kanskje så vidt skimte julebelysningen...

Martin i kinosalen - gleder seg til filmen!

Og det gjør Christine også!

Etter filmen dro vi til Eddie Rocket's, som er en ekte amerikansk 50-talls diner, og drakk milkshake og coke float (cola og is!)

Lunsj foran St George's Hall før vi skal ta bussen opp til Anfield. På menyen står ekte engelsk Fish'n Chips!

You'll never walk alone! Christine og Martin på Anfield før kampen begynner. Stadion tar 44 500 tilskuere... Litt større enn Melløs.

Kampen har begynt. Eller faktisk, den er nesten ferdig. Jeg ville så gjerne ha et bilde med noen spillere i bakgrunnen og hvis dere ser nøye etter så kan dere kanskje se dem...

Christine og Martin utenfor The Kop, men nå var det blitt veldig mørkt... Men dere kan jo se Liverpool FC logoen i bakgrunnen.

Etter kampen gikk vi ut og spiste middag sammen med Dyveke på en fancy indisk restaurant som heter Shere Khan.
Så som dere kan se hadde vi en innholdsrik og veldig spennende weekend! I tillegg til dette jeg har nevnt ovenfor var vi i Beatles-kvarteret Cavern Quarter, var rundt i alle sportsbutikker vi kunne finne for å se etter fotballstøvler til Martin (dessverre uten mye hell), var innom en del andre sko- og klesbutikker, samt at jeg ga dem en guidet tur rundt LIPA og Christine var med Dyveke på en dansetime. Så vi hadde det nokså travelt, og det var to veldig slitne søskenbarn jeg forlot på flyplassen i går! Men sånn skal det være!


3 Comments:
This comment has been removed by a blog administrator.
Ja, det er nok ikke så altfor lenge til det, Thea!
Fine bilder av Martin og Christine !
P.
Post a Comment
<< Home