Monday, January 9

Jule- og nyttårsfeiring hjemme i Moss!

Ja, da er jeg tilbake i Liverpool og sitter og titter gjennom alle bildene jeg har tatt de siste ukene. Jeg tror ikke jeg orker å gi noe detaljert resyme av julen, siden de av dere som leser dette sannsynligvis var sammen med meg i jula. Men her er noen bilder i alle fall!







Ja, vi feriet julaften med Thomas, Aud, Christine og Martin for første gang i år! Det var kjempekoselig, så jeg håper det gjentar seg!

Den 28. desember er Dyveke's bursdag og dette året hadde hun bestemt seg for å stå på ski på bursdagen sin! Ben og jeg skulle være med, men Ben's fly dagen før ble forsinket, så vi var ikke hjemme før sent og orket ikke tanken på å stå opp tidlig for å stå på ski. Men vi dro da inn til Oslo litt senere og møtte Dyveke og gjengen i Tryvannskleiva. Og det var veldig kaldt...

Dette er Ben på Karl Johan.


Nyttårsaften feiret jeg hjemme med Ben, Dyveke, Ti, Ida Fægri, Ida Johansen, Andreas Ryde, Tine og Stine:









Så alt i alt var det veldig hyggelig å være hjemme!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home