Saturday, December 10

Skryte-innlegg...

Til alle som tror at man leser mindre bøker hvis man har TV: Det tror jeg er helt sant!
Til alle som tror at man leser mer bøker hvis man ikke har TV: Det tror jeg er helt sant også! (Det går vel forsåvidt ut på det samme...)

Uansett, vi har ikke TV. Men vi har masse bøker! Det vil si, Ben har masse bøker... Så siden jeg kom tilbake til Liverpool i midten av september har jeg lest disse bøkene:

- 'Halvbroren' av Lars Saabye Christensen
- 'Angels and Demons' av Dan Brown
- 'The Alchemist' av Paulo Coelho
- 'The Five People You Meet in Heaven' av Mitch Albom
- 'Blindness' av Jose Saramago
- 'Northern Lights' av Philip Pullman
- 'The Subtle Knife' av Philip Pullman
- 'The Amber Spyglass' av Philip Pullman
- 'The Lion, the Witch and the Wardrobe' av C.S. Lewis
- 'The Horse and his Boy' av C.S. Lewis
- 'Lord of the Flies' av William Golding
- 'The Orange Girl' av Jostein Gaarder
- 'Kafka on the Shore' av Haruki Murakami
- 'Cannery Row' av John Steinbeck
- 'Come on, Jeeves' av P.G. Woodhouse

Dette er ikke mindre enn 15 bøker! Det er ikke så verst det? Og tre av dem er skrevet av Nobelpris-vinnere i litteratur (Jose Saramago, William Golding og John Steinbeck)!

Vel, det var dagens lille skryte-innlegg...

PS: Jeg anbefaler alle bøkene på det sterkeste!

4 Comments:

At 9:13 pm, Blogger André said...

dæsjken.

har ikke tid til å skrive mer. må se tv. nå.

 
At 2:53 pm, Blogger Tine said...

haha... tro ikke at jeg ikke er misunnelig... i går tilbrakte jeg over fire timer - FIRE TIMER - hos en kamerat og så gamle Friends-episoder! var ikke hjemme før kl 04.00...

 
At 7:04 pm, Blogger André said...

oi da...også friends? ;)

ser jeg og torkel deg på kirkeparkens kirkekonsert før jula i år eller?

 
At 1:51 pm, Blogger Tine said...

Vet ikke ennå... Jeg jobber den dagen, så vi får se! Hvis jeg får lunsjpause i tide, så kommer jeg løpende!

 

Post a Comment

<< Home