Endring igjen...
Kom på noen flere ønsker:
- Brettspill
- Hudkremer/rensekremer o.l. (luften og vannet i Liverpool er ikke så kjempebra for huden...)
- Hyggelige bilder av folk jeg kjenner
- Billett til å se West Side Story på Oslo Nye en gang på nyåret, og gjerne sammen med noen.
Ellers har jeg en del bilder fra vi hadde besøk av Emil (Dyveke's kamerat fra Stockholm) i helgen, men jeg har ikke husket å laste de inn på dataen min ennå. Men de kommer!


0 Comments:
Post a Comment
<< Home