Hjemme i Moss
Da er jeg hjemme. Jeg har faktisk vært hjemme noen dager, men det har gått i ett og jeg har ikke hatt tid til å skrive noe. Men det er vel egentlig ikke noen vits i å skrive så mye nå heller, for de fleste som leser her ser meg jo nå om dagen! Men her følger en liten oppdatering:
Kom hjem onsdag kveld til listelegging i trappa. Jippi! Ingenting er morsommere enn plastlister og dobbeltsidig teip...
Torsdag var det tid for bankjobbing, og deretter fullt party hjemme for å feire mormor og Bess' diamantbryllup! Det var kjempeartig å ha hele familen samlet (bortsett fra Cathrine...) og det var hyggelig å se hvordan også 86- og 87-åringer kan feste når anledningen byr seg!
Fredag jobbet jeg igjen og på kvelden var jeg hjemme sammen med Thea, siden mamma og pappa skulle bort. Therese var på besøk en liten stund og vi spiste restekaker fra kvelden før!
Og idag har vi vært hos farfar med Lund-familien for å spise julekake og drikke kakao! Så der var det fullt hus med Særpinger, Hamar-folk og Englandsfarere!
Så nå sitter jeg og ser Jul på Månetoppen. Egentlig tror jeg at jeg slutter å skrive her sånn at jeg kan følge litt bedre med...


2 Comments:
GOD JUL! :)
og godt nytt år!!!
Post a Comment
<< Home