HAPPY BIRTHDAY, HENRIK!!!
Ja, da var du 20 år, da... Hjelpe meg som tiden flyr!
Ta en titt på denne siden:
Til Henrik på din 20. bursdag!
Dette er min presang til deg, men du får den ikke før du kommer til Liverpool! Det er så kronglete å sende den i posten!
Gleder meg masse til å få besøk av dere. Jeg har bestilt billetter til forestilling her på LIPA lørdag kveld og jeg gleder meg til å vise deg rundt både på LIPA og i Liverpool generelt. Mamma har jo vært her før.
Det kan forresten også hende at det dukker opp en ekstra presang når du kommer hit...
Ha en fantastisk dag, og hils familien!


4 Comments:
Hei Tine !
Hyggelig at du husker på lillebroren din. Fine bilder fra Praha, så ut som en interessant by hvor en hele tiden kan spise og drikke. Ellers alt bra og jeg er igjen i markedet for en ny Citroen.
P.
He,he.. men denne gangen er det ikke min feil!
hehe... fasinerende at du har fiksa en oppskrift med egen kremfløte ;)
Ja, takk og lov for at jeg har det navnet jeg har, hvis ikke hadde det blitt vanskelig å følge oppskriften til punkt og prikke her borte!
Post a Comment
<< Home