Monday, March 13

Unnskyld, Thea!

Jeg vet det er lenge siden jeg har skrevet noe...

Siste uka har vært ganske hektisk. Jobbet på en produksjon som hadde forestillinger på fredag, så tiden fram til det gikk i ett! Men det ble bra til slutt! Det var en liten musikal som heter "The Last 5 Years", med kun to skuespillere og minimalt med scenografi og rekvisitter. I alle fall var det det jeg trodde det skulle bli når jeg sa ja til å ha ansvaret for den... Det endte opp som en nokså krevende produksjon, fortsatt kun 2 skuespillere, men i tillegg 7 dansere, et band med 6 musikere, egen koreograf, både scenograf og kosymedesigner, og det som mer er! Tror vel programmet hadde noe sånt som 35 mennesker nevnt som hadde vært involvert + en del som hadde vært frivillige medhjelpere sånn her og der! Så det ble nokså stort til slutt! Skal prøve å få tak i noen bilder som jeg kan legge ut, for det var en ordenlig koselig forestilling!

Ellers har jeg vært i Manchester denne helgen. Kev (Ben's bestekamerat fra LIPA), som vi har ventet på at skulle flytte inn med dem i over halvannet år nå, flyttet endelig inn i går! Så vi hjalp ham med å innkvarteres og ellers underholdt hans familie som var med ham opp. På kvelden var vi på kino og så "The Proposition", både handling og musikk skrevet av Nick Cave. Den var ganske forferdelig, men veldig bra! Handlingen er lagt til Australia en gang på 1800-tallet, tenker jeg, og veldig kort oppsummert tar den for seg gjengproblemer og undertrykkelse av de innfødte når Australia var under britisk styre. Litt wild west takter...

Nei, nå skal jeg gå og lage bolledeig! Dyveke og jeg fikk veldig lyst på kanelboller i dag - det er en helt forferdelig dag, kjempekaldt, regner og blåser! Ellers så har det ikke helt gitt seg å snø heller, det var flere centimeter snø på bakken her i løpet av helgen sa Dyveke, og det ligger fortsatt noen hauger igjen her og der.

1 Comments:

At 8:05 pm, Anonymous Anonymous said...

ok tine!
jeg tilgir deg men ikke glem oss da
ok

vet du hva vi har kjøpt oss ny bil til meg og mamma den er kul!
det er en helt ny modell den har ikke en gang kommet ut på markedet
det er en c1 citroen den lingner på
et tyttebær den er veldig liten

men mega kul!

den er så liten at du faktisk ikke
kan kræsje med den

det er faktisk helt umulig

så ikke vær redd

klem lillesøster

 

Post a Comment

<< Home