Saturday, March 4

Uff, for en dag!

I dag har vært en nokså forferdelig dag! Dro inn på LIPA i dag morges i god tro om at dette skulle bli en deilig dag på biblioteket, jeg skulle få gjort unna en del skolearbeid, organisert denne forestillingen jeg holder på med som har gått litt av sporet i det siste, og eller bare kose meg! Men slik gikk det ikke...

Jeg har fløyet frem og tilbake i hele dag, ingenting har gått som planlagt, og jeg har ikke engang hatt mer enn en 10 minutters pause til å kjøpe en sjokolade og litt potetgull for å overleve dagen! Så når jeg forlot LIPA sånn nå i halv ti-tiden var jeg gretten, og ikke minst kjempesulten! Og når jeg kommer hjem har Dyveke og Mike laget middag og ikke vasket opp verken stekepanna eller kjelen... Og siden jeg som sagt var veldig gretten, så gadd ikke jeg å gjøre det. Så det ble en brødskive og to klementiner til middag, noe som igjen gjorde meg enda mer gretten.

Men lyspunktet, det som holder meg gående i denne triste verden, er at det har snødd ennå mer! Jeg kom ut fra LIPA nå og det var på nytt et lag (ganske tynt, men fortsatt et lag) med snø på bakken. Og jeg hadde kameraet i veska, så her er noen ganske koselige kveldsbilder fra Liverpool:




Vel, det er da litt snø i allefall! Og nå blir det sikkert liggende til i morgen tidlig, og da kan jeg ta med meg kameraet mitt i parken og ta noen bilder! Og det gjør meg egentlig ganske glad, så da har ikke dagen vært så ille allikevel!

1 Comments:

At 9:17 pm, Anonymous Anonymous said...

fine bilder!

 

Post a Comment

<< Home