Tuesday, February 21

All Tomorrow's Parties

Jeg har skikkelig lyst til å dra på festival! Jeg har aldri egentlig vært på noen ordentlig festival... Så nå synes jeg det er på tide!

Derfor har jeg bestemt at Ben og jeg skal på en festival i Syd-England som heter "All Tomorrow's Parties" i midten av mai. Det kommer masse kule band og man slipper unna hele teltstyret fordi det er hytter inkludert i prisen. Eneste problemet er at man må betale for hele hytta, og nå er det bare hytter til 6 personer igjen. Det betyr at jeg trenger 4 mennesker til som har lyst til å dra på festival den 12. til 14. mai (og som ikke har eksamener, slik som Cathrine)! Det er ikke så kjempedyrt, ca £130 pund per person, men det er inkludert både overnatting (altså i hytte) og billett til alle konsertene!

Så hvis noen er interessert, gi meg beskjed!!! (Litt fort, siden det snart er utsolgt...)

Mer info på http://www.atpfestival.com

3 Comments:

At 11:37 pm, Anonymous Anonymous said...

fyyyyyy faen!
dit vil jeg og!

 
At 2:39 pm, Blogger Tine said...

Kom da vel!!! Eller blir Cathrine ordentlig fornærmet da?

 
At 3:53 pm, Anonymous Anonymous said...

jeg blir alltid gretten når jeg ikke får være med på ting, men jeg kan jo kose meg med eksamener i mens så ingen fare med meg....
sukk..

 

Post a Comment

<< Home