Og enda mer snø!
Men etter dette skal jeg love å ikke poste flere bilder av det lille vi har av snø her borte. Det kan jo ikke være veldig imponerende for dere der hjemme, med all den snøen dere har! Men her får dere i alle fall noen bilder av hvordan LIPA og Cathedral Gardens ser ut med snø (jeg var faktisk ute i parken i nesten en time fra kl 10 i dag morges bare for å ta bilder! så engasjert blir jeg når det snør!):
LIPA i dag morges...
Katedralen. Det hvite på bakken er faktisk snø!
I parken. Det var en helt fantastisk dag idag!Vel, dere skal få slippe å se alle bildene. Som sagt, jeg tuslet rundt i en times tid... Hadde med meg Bens speilreflekskamera også, så det ble da noen bilder! Merkelig hvordan alt blir så vakkert når det er snø og fint vær!





5 Comments:
Tine!
det er fint du sto opp kl.10
men det er ingen ting å skryte av
vet du vor mye det er her?
for ikke så lenge siden når ikke
måke bilen ikke hadde vert her var det så mye at vi ikke kom opp
bakken
men nå har han måkt det er bra
og vi har en snø-hev ved vegen
vi ser ikke når vi rygger ut
det er dumt
i dag skal jeg,mamma,pappa og henrik og en til(jeg vet ikke hvem
det er) men vi skal se på
christine er med i a chorus line
det startet på fredag
det er alt jeg hade å si
klem lillesøster
Hei Tine, det er Bess.
Jeg kan vel ikke være dårligere enn Thea, så jeg kan jo fortelle at vi nettopp harfått en innbydelse til farfars 80års lag, så da møtes vi.
Ha det så fint inntil vi sees. BESS
ha,ha,ha
ikke prøv å være bedre en meg du
jeg er jo mester i dete så bare
våg deg bess!
vi var på a chorus line tine?
men du kan få se filmen vi skal
kjøpe den som var på parkteateret
det var kult!!!
klem thea
ha,ha,ha
ikke prøv å være bedre en meg du
jeg er jo mester i dete så bare
våg deg bess!
vi var på a chorus line tine?
men du kan få se filmen vi skal
kjøpe den som var på parkteateret
det var kult!!!
klem thea
tine!
du bør skame deg så lang tid
å du har ikke skrivd noe som helst
slem tine
lem lillesøster
Post a Comment
<< Home