Nok en tirsdag...

Hvis noen synes disse bildene ligner veldig på bildene jeg postet forrige tirsdag, så stemmer det... Rødvin på mandag er en slags tradisjon i vårt lille hjem... Og i går hadde vi selskap av Kjersti og Benedicte fra klassen til Dyveke!

Utrolig hvor mye moro man kan ha med litt vin og en mobiltelefon!I helgen var Ben og jeg i York og besøkte James, Bens bror, og Claire, kjæresten hans. De har nettopp flyttet inn i nytt hus, kjempekoselig!, og hun er nå gravid i 8. måned. Det var hyggelig å se dem igjen, og vi hadde en veldig avslappende helg. York er jo sannsynligvis en av Englands koseligste byer!
Søndag begynte Ben i ny jobb, han har nå byttet bort te- og kaffebutikken mot en butikk som selger... kaffemaskiner! Han jobber seg oppover! Neida, det er en ganske fancy butikk som selger alt mulig til kjøkkkenet (deriblandt kaffemaskiner), så hvis han får rabatter kan jo det bli nyttig om noen måneders tid...
Til helgen kommer vi hjem en tur for å feire farfar som fyller 80! Blir hjemme fra fredag ettermiddag til mandag ettermiddag. Gleder oss veldig!
Nei, det er det jeg klarer å karre ned i dag. Formen er ikke helt på topp...


2 Comments:
Skjønner det er hardkjør med studiene for tiden.
P.
det så veldig morsomt ut
men rødvin på en mandag skjerp dere
tint
lilles.
Post a Comment
<< Home