Et hyggelig besøk
I dag hadde Dyveke og jeg hyggelig besøk på morgenen av vår yndligsmann! Han er elektriker eller noe lignende, og dukker gjerne opp for å fikse ting når de ikke funker. Men i dag kom han kun for å sjekke at alt var i orden med gassen. Vi er veldig glade i menn som kommer og ordner opp. Eller passer på. Spesielt når det gjelder ting vi ikke skjønner noe av selv.
Ellers bruker jeg disse dagene på å lage en "event manual" for et liksom-prosjekt. (Det er mange av disse liksom-prosjektene her borte... Hadde vært morsomt om de virkelig hendte innimellom også...) Uansett, dette prosjektet mitt går ut på å skulle (liksom)-organisere en teaterfestival på en strand litt nord for Liverpool, på et sted som heter Formby. Jeg skal levere inn en mappe som inneholder alt mulig av informasjon, både når det gjelder det artistiske, sikkerhet, kommunikasjon, lisenser, catering osv. Så i dag har jeg gjort research på førstehjelp- og ambulansetjenester, diverse gateteater-trupper, leie av mobile toaletter, adgang til denne stranda, parkeringsplasser, leie av telt og scener, hvordan folk i rullestol skal kunne bevege seg på stranda (de burde i hvertfall ha en kjempesterk mann til å dytte...), hygieneregler når det gjelder matservering, om det er noen i nærheten som har lyst til å ha et vannski-show eller lignende, nødutganger (ja, utrolig nok må man ha nødutganger fra stranda! dette er England, dere, reglenes og forskriftenes land...) og så videre og videre. Høres nokså spennende ut kanskje, og er egentlig ikke så aller verst, jeg er bare litt lei av å planlegge ting som aldri blir noe av! Men jeg kan jo alltids ta vare på planene og så skal man aldri si aldri... Kanskje det om noen år blir en kjempe-teaterfestival på Tronvikstranda!


0 Comments:
Post a Comment
<< Home